середа, 28 вересня 2016 р.

Історія першого автомобіля


Згідно інформації, представленої на моєму сайті, самий перший автомобіль в світі був з паровим двигуном. Звичайно, цей агрегат може і можна назвати автомобілем, але ось що-то язик не повертається. Під поняттям автомобіля у мене асоціюється транспортний засіб, який досить компактний, зручний в обігу і в якійсь мірі надійне. Всі ці визначення явно не підходять для машин 19 століття. Крім усього необхідно організувати серійний випуск автомобілів, щоб вони були доступні для користування широкому колу людей. Що точно не можна сказати про ті штучні екземпляри, ну за винятком деяких. Так давайте разом спробуємо знайти відповідь на питання - хто винайшов перший автомобіль?

Даймлер і Бенц, як засновники автомобілебудування.
Час минав, а автомобілі не змінювалися. Можна сказати, що еволюційний процес у цій галузі зайшов у глухий кут. Як от був винайдений двигун внутрішнього згорання і перед світом в 1885 році з'явився перший автомобіль – трьохколісник Карла Бенца. Автомобіль був досить невигадливий, являв собою якусь подобу винаходу Кулібіна, тільки приводився в рух не мускульною силою, а бензиновим двигуном. Майже в той же час Готліб Даймлер винайшов велосипед з мотором, а рік потому - «віз» на моторному тязі.


Для замітки, перший вантажний автомобіль, оснащений двигуном внутрішнього згорання і вантажним акумулятором, з'явився в 1896 році. Аналог з дизельним двигуном побачив світло тільки 1923 році. По мірі розвитку автомобільної промисловості, а також здешевлення виробництва, вантажівки і більш потужні вантажні акумулятори також знайшли популярність.
Перший автомобіль в світі був винайдений Карлом Бенцем в 1886 році. Він отримав суспільне визнання і був запущений в промислове виробництво. Представляв собою триколісний засіб пересування, з двигуном на 1.7 літра, який розташовувався горизонтально. З задньої сторони сильно виступав великий маховик. Управлялося це засіб пересування, за допомогою Т-подібного керма.

На цьому моменті історія першого автомобіля виходить на новий рівень, оскільки Бенц був першим, хто запропонував покупцям готовий і придатний для користування прообраз сучасного автомобіля, а Даймлер раніше всіх запустив у виробництво функціональний автомобільний двигун.

Особливістю даного автомобіля було те, що в ньому використовувався двигун з водяним охолодженням. При тому двигун і маховик розташовувалися горизонтально. Колінвал був відкритим. За допомогою простого диференціала, за допомогою ременя і ланцюгів, двигун приводив у рух задні колеса. Головним досягненням кондукторської думки можна було вважати використання впускного клапана з механічним приводом і електричного запалювання. Спочатку, робочий об'єм двигуна становив всього 985 куб. см., цього недостатньо навіть для розгону машини. Тому, перші машини, випущені в продаж, були обладнані більш потужними двигунами з робочим об'ємом 1.7 літра і двоступеневою коробкою передач. З роками, потужність двигуна виросла в 4 рази і становила 2,5 л. з.. Таким чином, машина Бенза розвивала максимальну швидкість 19 км/годину, що дуже непогано для першого автомобіля в світі. Однак Карла Бенза це не влаштовувало, і він все продовжував свої пошуки. І скоро його дітище успішно виступило у відомих тоді гонках London-to-Brighton Run, володіючи середньою швидкістю 13 км/год. Масовий випуск автомобіля почався лише в 1890 році.

Через три роки "Benz" випустив перші чотириколісні автомобілі. Засновані на триколісному конструкції, в той час вони здавалися занадто старомодними. Але, незважаючи їх повільність і примітивність, вони відрізнялися простотою, доступністю, в плані технічного обслуговування і ремонту, і довговічністю. Пізніше з'явилася двоциліндрова модифікація, але, за наполяганням Бенца, початкові технічні рішення в основному залишалися незмінними.

первый автомобиль в мире Benzавтомобиль Бензаистория первого автомобиля

Перший автомобіль в світі був винайдений Карлом Бенцем в 1886 році. Він отримав суспільне визнання і був запущений в промислове виробництво. Представляв собою триколісний засіб пересування, з двигуном на 1.7 літра, який розташовувався горизонтально. З задньої сторони сильно виступав великий маховик. Управлялося це засіб пересування, за допомогою Т-подібного керма.

У 1909 році фірма зіткнулася з труднощами. Проти волі Бенца, довелося зібрати групу французьких інженерів, спроектировавших більш досконалу модель автомобіля. Її спробували впровадити у виробництво в 1903 році, але все скінчилося невдачею, що змусило Карла Бенца забути про свої амбіції: він запропонував сучасний чотирициліндровий рядний двигун, який відповідав вимогам нового шасі. Після запуску цієї нової «гібридної» моделі у виробництво справи фірми повільно пішли в гору.

Victoriaпревью-кликни для увеличения<Бенз Victoria

На картинках — модель "Viktoria" 1893 року. Удосконалення чотириколісного "Benz" (1892 р.) тривала аж до 1901 року. Незважаючи на невибагливість конструкції таких машин випустили понад 2300 штук.
Даймлер проявив себе як більш стриманий і терплячий конструктор. На відміну від Бенца, він не рвався вперед. Зробивши ставку на стаціонарні двигуни, він разом зі своїм соратником Вільгельмом Майбахом в 1889 році створив свій перший функціональний автомобіль "Daimler" і запустив його у виробництво в 1895 році. Так само, одночасно з автомобілями, компанія ліцензувала власні двигуни, для закладання фундаменти під випуск новітній, небачених раніше моделей, такі як французькі "Panhard" і "Peugeot". У 1889 році з'явився перший в історії автомобіль здатний розвинути швидкість більше 80 км/год. Його начинкою послужив чотирициліндровий двигун потужністю 24 к. с. та інші технічні новинки. Цей автомобіль був дуже важкий, громіздкий, некерований, а найголовніше – небезпечний. У зв'язку з чим подальша політика фірми була спрямована на те, щоб зробити автомобіль легшою по вазі і більш керованим. Незабаром знайшлося багато людей, що бажає мати такий автомобіль.


У підсумку народилася широко відома нині модель, названа на честь його дочки, Мерседес. Вона вийшла у світ в самому кінці 1900 року і стала, на думку істориків, прототипом сучасного автомобіля.
Mercedesfirst mercedes

На картинках — перший "Mercedes" (грудень 1890 р.) — прообраз сучасного автомобіля з простим кузовом, що призначалися для участі в автомобільних гонках. Замість нього міг бути встановлений чотиримісний "прогулянковий" кузов. На знімку добре видно важіль перемикання передач.


Модель "Mercedes" 35 л. с. поєднувала в собі: перемикання передач, стільниковий радіатор і запалення від магніту низької напруги — від колишніх моделей Даймлера — і технічні нововведення — низько розташовану легку штамповану раму і механічний привід впускних клапанів (хоча від цієї новинки згодом довелося відмовитися). В купе, ці технічні рішення дали життя автомобілю, який відрізнявся від своїх попередників більш надійною експлуатацією і був незвичайно слухняний для водія. Гальмівні системи стали набагато надійніше, а про якість самої машини говорили у всьому світі.
На той момент сталося найцікавіше, всі моделі "Daimler" перейменували в «Mersedes».
Simplexsimple mercedes
На картинках – одна з моделей фірми "Daimler" – "Mercedes-Simplex" 1904 року, володіє відміною.ним чотирициліндровим двигуном на 5.3 літра з бічними клапанами. Навіть сьогодні модель не виглядає дивно.


Немає коментарів:

Дописати коментар